czwartek, 16 sierpnia 2012

Oliwna Lampka

Jakiś czas temu wysłałam moją lampkę na konkurs firmy produkującej wysokiej jakości włoską oliwę.
Wzięłam więc butelkę po tej oliwie i zrobiłam z niej lampkę.Skojarzenie nasunęło mi się gdyż kiedyś były lampy na olej więc nazwałam moją lampkę oliwną.
Po jakimś czasie okazało się, że moja lampka się spodobała i wygrałam roczny zapas oliwy z oliwek i oliwy z pestek winogron! Bardzo się przyda.Choć nie jest to główna nagroda bardzo się cieszę.A główną nagrodą była wycieczka do Włoch i zwiedzanie fabryki oliwy. Moje marzenie...
Bardzo lubię brać udział w konkursach, czuć dreszczyk emocji .Lubię też jak coś mi się uda wygrać:)
Strona konkursu TUTAJ


4 komentarze:

  1. podoba mi się ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej!!!Lampka jest świetna:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!! :) a lampka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Super pomysł z tą "lampką oliwną". Lampka śliczna, szkoda, że nie ma więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń