poniedziałek, 15 października 2012

Szybkie i łatwe ozdoby domu

Chciałam Wam pokazać moje pomysły na ozdoby do domu. Pierwsza bardzo łatwa choć trzeba mieć odpowiednie komponenty. Klosz zakupiony w Praktikerze i świecznik z Obi tworzą razem "niby-lampkę"
Do środka włożyłam jeszcze małą  świeczkę:

Druga ozdoba to zawieszone na sznurku kartki ze starym Poznaniem. Zawiesiłam je jak pranie drewnianymi klamerkami:






Zrobiłam jeszcze ozdobę z dzikiej róży. Przyczepiałam gałązki do druta i mocowałam sznurkiem.
Wyszło coś takiego:




A na koniec upiekłam muffinki.Bardzo je lubię. Szybko się je przygotowuje, są efektowne i szybko znikają ze stołu:)








2 komentarze:

  1. fajniutki pomysł na ozdobę z róży, a muffinkę to bym teraz zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby lampki to rewelacyjny pomysł,a muffinki pewnie palce lizać!Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń