piątek, 16 listopada 2012

Podwójnie

Jakiś czas temu wykonałam ozdobne doniczki z buteleczką w komplecie.Zauważyłam że wszelkie kwiaty a szczególnie róże są bardzo wdzięczne jako motyw do zdobienia.Takie zestawy lubie dawać jako prezenty.
Mam nadzieję, że również cieszą się obdarowani:)

I na koniec jeszcze zdjęcie torcika orzechowego z karmelizowanymi orzechami PYCHA !

Jakby ktoś chciał spróbować i zobaczyć jak śmiesznie robi się te orzechy w karmelu to przepis pochodzi z bloga  domowe-wypieki.pl



7 komentarzy:

  1. pięknie wyszły!! super komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Ciebie pracowita Kobieta! Świetne komplety i ciekawe aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super ten komplet!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię motywy różane:)Śliczne prace, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym sie ucieszyła z takiego prezentu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie to wszystko robisz :) kocham róże i lawendę. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń