czwartek, 22 marca 2012

Doniczki i wreszcie ukończone podusie

Dekoracje na święta wielkanocne rozpoczęte ale większość z nich jeszcze w stanie roboczym więc pochwalę się doniczkami, które ostatnio udało się poczynić.

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, gdyż musiałam użyć komórki do ich uwiecznienia bo chwilowo aparat odmówił posłuszeństwa.


Podobają się Wam moje doniczki? Którą uważacie za najładniejszą ?

A teraz trochę z innej beczki czyli długo oczekiwane przeze mnie podusie. A było to tak znalazłam w second handzie kawałek ładnego niebieskiego materiału w kwiatki.Od razu przyszły mi na myśl 2 ładne poduszki na kanapę  do mojego salonu Nie był niestety on na tyle duży aby zrobić 2 poszewki. Wymyśliłam więc, że tył poduszki zrobię z gładkiego materiału. Problem w tym że długo nie mogłam znaleźć odpowiedniego materiału w odpowiednim kolorze więc materiał leżał i leżał a wraz z nim marzenia o poduszkach. W między czasie znów szperając w ulubionym lumpeksie natknęłam się na kawałek materiału w brązowo- białą krateczkę. Aż podskoczyłam gdyż miał on jeszcze doszytą koronkę. A ja uwielbiam koronki we wszelkiej postaci. Materiał był pierwotnie lambrekinem na okno ale ja już znów widziałam w nim poszewki na poduszki. Wtedy uparłam się i zawzięcie poszukałam niebieskiego tyłu dla pierwszych poszewek i z tymi "skarbami" pojechałam do mamy. Ja niestety nie umiem szyć i wystąpiłam z prośbą do mojej mamy o uszycie poszewek.Ja bałam się je pozszywać. Ostatnio jak próbowałam coś na maszynie uszyć ścieg wyszedł krzywy , jakoś nie mogę zapanować nad pedałem od maszyny albo jedzie za szybko albo za wolno.Niby kwestia wprawy może kiedyś się do maszyny przekonam i poćwiczę.
Więc projekt mój ale ostateczne dzieło mojej mamy wyszło tak:

3 komentarze:

  1. Doniczki piękne, najbardziej podoba mi się lawendowa:))Planuje również zabrać się za ozdabianie doniczek. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace. Szycie to świetna zabawa - zachęcam :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne doniczki,wszystkie motywy są ciekawe!Moimi ulubionymi są lawenda i motylki,daję im pierwsze miejsce!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń