środa, 2 maja 2012

I znów doniczki plus ramka serduszko

Ozdabianie doniczek mnie wciągnęło.Część rozeszła się jako prezenty a cześć ozdabia mój dom. Prawie każdy z moich znajomych posiada doniczkę z lawendą :)Mi zaczęły się podobać słoneczniki:


A również inne motywy kwiatowe jak fioletowe krokusy:


A tutaj jak się prezentują z kwiatkami :

Ostatnio zakupiłam sobie jeszcze jedną ramkę gipsową. Bardzo lubię takie. Styl romantyczny komponuje mi się idealnie na moim parapecie z kwiatkami i moimi kolorowymi doniczkami:


Pozdrawiam i życzę Wam miłego długiego weekendu!

2 komentarze:

  1. Doniczki wspaniale się prezentują:))Ładna ozdoba każdego pokoju. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te doniczki, pięknie się prezentują:) Ta ze słonecznikami bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń